Management 3.0

Management 3.0

Efekty szkolenia

  • Rozwój umiejętności przywódczych – Uczestnicy zdobywają nowe umiejętności dotyczące przywództwa w dynamicznym środowisku biznesowym, w tym zarządzanie zmianą, motywowanie zespołu oraz budowanie zaufania i współpracy
  • Zwiększona elastyczność i adaptacyjność – Szkolenie kładzie nacisk na elastyczność i adaptacyjność w zarządzaniu, co pozwala uczestnikom lepiej radzić sobie ze zmianami oraz szybko reagować na nowe wyzwania i okoliczności
  • Poprawa efektywności zespołu – Dzięki narzędziom i technikom Management 3.0, uczestnicy są w stanie zidentyfikować i wykorzystać potencjał swojego zespołu, co przekłada się na zwiększoną efektywność pracy oraz osiąganie lepszych wyników
  • Zwiększone zaangażowanie pracowników – Szkolenie promuje podejście oparte na zaufaniu, autonomii i odpowiedzialności, co sprzyja zwiększeniu zaangażowania pracowników w wykonywanie zadań oraz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Lepsza komunikacja i współpraca – Uczestnicy uczą się skutecznej komunikacji oraz budowania pozytywnej atmosfery współpracy w zespole, co sprzyja lepszemu zrozumieniu celów i oczekiwań oraz skuteczniejszemu rozwiązywaniu konfliktów

Program szkolenia

1. Podstawy Managementu 3.0

  • Management 1.0, 2.0 i 3.0 – charakterystyka generacji w zarządzaniu
  • Omówienie filozofii Managementu 3.0 i jej głównych założeń
  • Wyjaśnienie nowatorskich podejść do zarządzania, opartych na zasadach autonomii, zaufania i współpracy

2. Filary podejścia Managementu 3.0

  • Energize people – czyli idea kreowania motywacji wewnętrznej w zespole
  • Empower Teams – samodzielność w zakresie podejmowania decyzji oraz branie odpowiedzialności za swoje decyzje i działania
  • Align Constraints – wspólny cel oraz idea współodpowiedzialności w zespole
  • Develop competence – mechanizmy i sposoby na wzrost kompetencji wśród członków zespołów
  • Grov structure – jak budować samoorganizujące się zespoły
  • Improve everything – najskuteczniejszą formą uczenia się jest nauka poprzez aktywne eksperymentowanie oraz doświadczenie

3. Praktyczne narzędzia i techniki

  • Zapoznanie uczestników z praktycznymi narzędziami i technikami Managementu 3.0, tj. Delegation Poker, Kudo Cards czy Celebration Grid
  • Ćwiczenia praktyczne mające na celu zastosowanie tych narzędzi w rzeczywistych sytuacjach z zarządzania zespołem

4. Zarządzanie zespołem w oparciu o wartości

  • Kształtowanie umiejętności zarządzania zespołem w oparciu o wspólne wartości i cele
  • Omówienie strategii budowania zaufania, autonomii i odpowiedzialności w zespole

5. Motywowanie zespołu 3.0

  • Omówienie strategii motywowania zespołu w oparciu o potrzeby i preferencje pracowników
  • Ćwiczenia praktyczne dotyczące identyfikacji i wykorzystania motywatorów w pracy zespołowej

6. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

  • Skuteczne rozwiązywanie problemów i podejmowaniu decyzji w dynamicznym środowisku biznesowym
  • Ćwiczenia praktyczne mające na celu rozwijanie umiejętności analizy sytuacji, generowania rozwiązań oraz podejmowania decyzji

Chcesz wiedzieć więcej? Zostaw swoje dane,
a my skontaktujemy się z Tobą!